Wednesday, April 3, 2019

HEMOHIM





APA SEBENARNYA HemoHIM?


HemoHIM adalah satu supplement baru dengan fungsi imun khusus yang telah dihasilkan dari Angelica Radix, Chuanxiong Rhizoma dan Paeoniaen Alba Radix melalui kejuruteraan biologi dan teknologi radiasi.
HemoHIM adalah singkatan perkataan yang bermaksud:
Hemoglobin: Hemoglobin membawa oksigen dari paru-paru keseluruh badan di mana ia mengeluarkan oksigen untuk membakar nutrien bagi menyediakan tenaga untuk fungsi metabolisme dalam tubuh badan.
Hemopoiesis: Pembentukan darah
Imune: Sistem Imun tubuh
Modulasi: Mengawal
HemoHIM is stands for Hemoglobin Hemopoiesis Immune Modulation
Immune deficiencies are often associated with a decrease immune cells, declining cell activity and oxidative stress. The aging population in particular is often susceptible to declining immune system. To combat this, the research team developed HemoHIM, prepared by a combination  of three (3) edible herbs, and it was found out that HemoHIM is able to stimulate the development of red blood cells (RBC), active immune cells, as well as promoting recovery of the immune system against oxidative stress. According to research Sung -Kee Joo, Hemo HIM has been approved by the Korea Food and Drug Administration (KFDA) as the first health functional food for immune system improvement. In a series of clinic studies conducted on cancer patients, healthy volunteers and university students, HemoHIM has shown to improve recovery of white blood cells(WBC) increase interferon production and increase lymphocytes in patients. 
[ Sources: http://iamalymphomasurvivor.blogspot.my/2013/11/] Credit: Dr Francisco C. Tang
Pada asasnya pengambilan HemoHIM akan menguatkan dan dapat mengawal sistem imun tubuh manusia, membantu tubuh menghasilkan hemoglobin iaitu sel darah baru dan segar. HemoHIM dipatenkan di Amerika Syarikat dan beberapa negara lain termasuk di Korea Selatan sebagai satu komposisi herba untuk meningkatkan aktiviti anti-kanser, tindak balas imun dan hematopoiesis badan, dan melindungi tubuh daripada kerosakan oksidatif.
(Amerika Syarikat Paten 06964785)
Lihat Paten HemoHIMhttp://www.directorypatent.com/US/06964785.html
HemoHIM adalah supplement kesihatan dan BUKAN katogeri ubat. Namun produk ini memberi kesan baik khusus dalam mengukuhkan sistem imun tubuh. Bahan-bahan utamanya adalah agak eksotik iaitu herba Angelica Radix, Chuanxiong Rhizoma dan Paeoniaen Alba Radix. Ini adalah herba yang ditanam di ladang bersih Korea Selatan dan telah digunakan secara meluas dalam ubat-ubatan herba oriental selama berabad-abad.

No comments:

Post a Comment